Sunday 5 November 2017

Goldman Sachs Alternativer Trader


Securities Electronic Trading. Goldman Sachs Electronic Trading GSET gir kundene de nødvendige verktøyene for å håndtere sine handler fra start til slutt, fra pre-trade analytics til post-trade analyse. Vi tilbyr våre kunder tilgang til globale aksje - og derivater futures og opsjonsmarkeder, som så vel som valuta, varer, europeiske ETFer, priser og kreditt over hele Amerika, Europa og Asia. For aksjer og derivater kan kunder få tilgang til våre produkter via OMS EMS eller via FIX. Kunder kan søke likviditet ved hjelp av vår pakke med multi-asset algoritmer, rute til optimale destinasjoner ved hjelp av vår smarte ruter, og dra nytte av ikke-vist likviditet gjennom vår globale SIGMA X ikke-viste likviditetspakke. For valuta, ETFer og varer tilbyr Marquee Trader overlegne utførelsesløsninger for å navigere det utviklende landskapet med sin avanserte teknologi, global rekkevidde og tilgang til likviditet fra Goldman Sachs, tilbyr Marquee Trader en enkelt plattform for en rekke t racing styles. For priser og kreditt, kan klienter utnytte GSETs likviditetsdybde blant en rekke globale produkter. GSET gir topprettslig elektronisk gjennomføring av priser og kreditt og tilbyr en komplett pakke med elektroniske handelsplattformer, samt pre - og post - Trade Solutions. Our tilbyr kombinerer vår erfaring og forpliktelse til kundeservice med en sofistikert elektronisk plattform for å levere en rekke viktige fordeler. Superior Execution Quality Vi jobber for å gi kundene den raskeste og mest lønnsomme mulige utførelseskvaliteten. På alle plattformer kan kundene administrere sine bestillinger ved å velge fra en rekke arenaer, ordre typer og algoritmiske strategier. Vi arbeider kontinuerlig med å forbedre vår logikkordre gjennom pågående forskning, og vi endrer regelmessig systemene våre som svar på dataene vi samler. Ekspertkundeservice Våre elektroniske salgshandlere gi rådgivning og handelsinnsikt for å hjelpe kunder med å navigere i et stadig mer komplekst finansmarked Vi gir 24-timers handelsstøtte, med fagfolk over hele Amerika, Europa og Asia. Støtte og stabilitet Vi har investert betydelig i stabiliteten og robustheten til plattformen, slik at vi kan utvikle en av de mest avanserte, lavaktige suiter av handel løsninger tilgjengelig. Share this page. Figurert innhold. Dette er et flott sted å starte karrieren Du slutter aldri å lære Mariany Associate, Goldman Sachs University Human Capital Management Division, Jersey City Møt Mariany. Goldman Sachs oppfordrer fagfolk til å eie sine karrierer og belønninger motivert ansatte Oscar Executive Vice President, JVM Architecture Technology Division, New York Møt Oscar. Engineering har alltid vært en naturlig bane når jeg kom til Goldman Sachs, jeg oppdaget at det var forskjellige måter å bruke min pedagogiske bakgrunn Caitlin Associate, Infrastructure Planning Services Division, Jersey City Møt Caitlin. Du vil jobbe med de lyseste menneskene som alle deler en lidenskap for excellenc e Nøkkelen er å jobbe optimalt og få mest mulig ut av enhver anledning Takayuki Executive Vice President, Margin Lending Operations Division, Singapore Møt Takayuki. Profesjonelle fra hele firmaet snakke om hva de gjør og hva det er som å jobbe her Finn folk som deg ved å bla gjennom våre divisjoner, deres plassering, beliggenhet og tittel. Du veileder deg for å lære mer. Prøv vår karrierequiz for å lære mer om firmaet og våre divisjoner. Last ned vår gratis iPhone-app for å utforske jobbsøkingsprosessen. Last ned vår gratis Android app for å utforske jobbsøkingsprosessen. Jeg deltok på University College London UCL hvor jeg leste Statistikk og økonomi Under universitetet utviklet jeg stor interesse for finansmarkedene fra noen av modulene som jeg hadde studert. Min interesse stod også fra familievenner som var i bransjen Etter å ha gjennomført litt mer forskning i handel, skjønte jeg raskt at det kan være en veldig givende karriere, både økonomisk og personlig. s typen karriere jeg lette etter. I løpet av sommeren etter at mitt første år på universitetet var ferdig, følte jeg at det var en flott tid å lære mer om den potensielle karrieren jeg var ute etter å komme inn på, jeg fant meg selv å samle informasjon fra internett, og kom over et kurs som lærte meg grunnleggende om finansmarkedene og hvordan de handlet dem. Jeg fikk en jobb hos Marks og Spencer s og reddet i løpet av noen få måneder, slik at jeg kunne øke midlene til å delta på kurs I løpet av kurset ble jeg hekta på å handle og se tilbake, det var den beste investeringen jeg noensinne har gjort i mitt liv. Jeg opparbeidet et godt forhold til treneren som hjalp meg med å få litt ubetalt arbeidserfaring ved aksjemegling fast Etter sommeren følte jeg meg sikker på at handel var det området jeg ønsket å gå inn på, og jeg hadde nå et godt grunnlag for å bygge på i mitt søksmål for å bli en handelsmann. Jeg åpnet en demo-konto med megler der jeg klarte å handle med levende markeder, men ikke med ekte penger Dette hjalp meg til å forstå markedene og også sette noen av konseptene som jeg hadde lært i løpet av kurset. Jeg leste hva jeg kunne om markedene og se hvordan det påvirket dem. Når min tillit økte, lånte jeg litt penger fra min far og begynte å handle ekte penger på siden mens jeg studerte, føler jeg at dette var av avgjørende betydning, da å lage og tape ekte penger hjalp meg til å øke handelen min mye raskere, da jeg fokuserte mer nå da pengene var ekte. neste skritt jeg tok, var å begynne å søke om handelsstipendier hos de store investeringsbankene å gjennomføre i løpet av den følgende sommeren. Etter å ha skrevet endeløse sider på mine styrker og svakheter for søknadene, begynte jeg å motta noen gode svar fra bankene for intervjuer. Det er sa at i gjennomsnitt for hver handelspraktikrolle på en bank, mottar de rundt 2000 CV. Jeg visste at jeg måtte skille seg ut. Jeg vil aldri glemme det første intervjuet jeg hadde. Som du kan forestille deg Jeg var veldig nervøs Jeg vet ikke hva som kom over meg, men da regissøren spurte meg hvorfor jeg vil være en handelsmann, svarte jeg umiddelbart og trygt. Fordi jeg vil kjøre en Ferrari, var det åpenbart ikke dette svaret han hadde forventet, og da jeg ble avvist for rollen, ikke svaret jeg håpet på, fant jeg meg selv selv gjennom mange førsteintervjuintervjuer hos noen av bankene, noe som bidro til å bygge min tillit og forbedret mitt intervju teknikk jeg føler når du søker det Det er et tallspill, så stopp ikke bare på noen. Du må også sørge for at du undersøker rollen på banken og går i væpnet med god kunnskap om det. Jeg husker gjerne dagen i februar 2002, da jeg var i datarommet på universitetet litt hengt over fra forrige natt, at jeg mottok en e-post fra en person med en epost som slutt. Som jeg visste at GS sto for Goldman Sachs, åpnet jeg det og ba om at jeg hadde blitt akseptert for et intervju til min glede jeg hadde vært jeg tilbrakte de neste par w eeks forbereder på intervjuet ved å huske min CV og søknadsskjema, lese FT hver dag og opprettholde min handel, så jeg kunne vise en større forståelse av markedene. Jeg gikk inn på Goldman Sachs kontorer på Fleet Street, og visste umiddelbart at Dette var hvor jeg ønsket å være. Som jeg ventet i møterommet, økte sommerfuglene i magen til det punktet der jeg trodde det var et kongelig romle som tok sted. Jeg hørte noen fotspor, og deretter gikk noen fra Human Resources inn og intervjuet meg på min CV og prestasjoner Etter 30 minutter forlot hun og sendte en handler inn for å snakke med meg. Denne brash fyren gikk da inn med en klokke større enn Big Ben, og spurte meg hva jeg ser på markedet. Ingen hei eller noe Jeg snakket med ham om handelen som jeg hadde lagt på min handelskonto. Han var dypt interessert i det, og ønsket å forstå logikken min om hvorfor jeg hadde lagt handelen jeg forklarte, og var rolig selvsikker da han uttalte at han var bekymret for meg wo uld kom inn og tok jobben sin Jeg trodde raskt at han åpenbart var sjokkert, jeg forlot kontoret deres den kvelden, etter å ha blitt fortalt å ikke ringe til dem, men at de vil ringe meg. Jeg har aldri mottatt anrop i løpet av neste uke, og begynte å bekymre meg som jeg ikke hadde fått igjennom. Følgende mandag mottok jeg en samtale som sier at jeg hadde vært vellykket og går gjennom til neste runde hvor jeg vil få 8 intervjuer. Da jeg satte telefonen ned, var jeg glad, men jeg visste at jeg måtte starte forbereder seg. Jeg kom tilbake til kontoret deres på torsdag og ble møtt av den samme HR-kvinnen jeg hadde møtt i mitt første rundeintervju. Hun gikk meg inn i et møterom, hvor hun ble tett fulgt av lederen av valutahandel. Da han gikk inn, han passerte en tennisball til meg og sa at det er en oransje, spise det jeg trodde dette var en av de mest bisarre intervjueteknikkene jeg hadde kommet over. Jeg trodde jeg må gjøre en av 2 ting. Spis tennisballen for å være høflig eller komme ut med et godt svar Heldigvis for magen min valgte jeg det andre alternativet jeg passerte t han sprang tilbake til ham og sa at hvis det er en oransje, kan du skille det for meg Silence i rommet ble møtt av latter fra ham, og jeg visste at jeg hadde gjort et godt førsteinntrykk på ham Vi snakket om markedene og alt gikk så vel som de andre 7 intervjuene. Jeg mottok en samtale kort tid etter at jeg forlot kontoret og ble invitert tilbake til en vurderingsdag. I dette øyeblikket var mine tanker. Flere intervjuer jeg allerede hadde 9 Evalueringsdagen er hvor jeg også møtte den andre kandidater til rollene ble jeg sjokkert over å innse at de var fra universiteter som Harvard, Stanford, OxfordandCambridge. I slutten av dagen, etter å ha gjort noen gruppearbeid, presentasjoner, tester, intervjuer osv., følte jeg meg utmattet, men følte at jeg hadde gjort mitt beste Jeg ringte 2 dager senere og ble tilbudt en sommerintervju på FX-handelskortet i 10 uker. Tjene penger i uken. Det føltes som om jeg var millionær. Senere fant jeg ut at saken som hadde hjulpet meg med å få tak i rolle var det faktum jeg hoppet av siden med experie NES og demonstrert lidenskap for å være handelsmann. Eventuell erfaring og opplæring er viktig og vil hjelpe deg i veien for å bli handelsmann, og i dag når selskaper ser etter yrkesstudier og akademiske erfaringer, har jeg opplevd meg selv fra kurset til live trading hadde lønnet seg. Jeg tilbrakte sommeren på Goldman Sachs forstå hvordan bankvirksomhet fungerer og hvilke handelsfolk gjør jeg ble satt mange prosjekter og tilbrakte min tid å lære av noen av de beste handelsmenn i verden Internship var et 2-veis intervju Det var en flott mulighet for meg å se om jeg ønsket å gjøre denne rollen på denne banken, og en god mulighet for Goldman s for å se om de ønsket å ansette meg, jeg fant meg selv å komme til pulten min for7 og forlot om 7 pm, jeg ga det min alt og ville ikke forandre opplevelsen til noe. På slutten av praktikoppholdet ble jeg tilbudt en fullført kandidatposisjon ved vellykket gjennomføring av min grad, hvor jeg ville bli med på FX trading desk i London med 6 uker trening i New York Jeg var over månen, og det tok sikkert trykket litt i mitt siste år, slik at jeg kunne konsentrere meg om mine studier for å sikre at jeg fikk minst de 2 jeg trengte. hovedinnholdet jeg skjønte er at uten trening og arbeidserfaring jeg mottok sommeren 2001, ville det ikke vært noe av dette. Det kan ha, men å gjøre det jeg gjorde, forbedret sjansene mine jeg var proaktiv om det og det jobbet for meg Det er enda viktigere i dag med det økonomiske klimaet da det var da for å sikre at du har noe som kan få deg til å skille seg ut og snakke om intervjuer med potensielle arbeidsgivere. Neste måned vil jeg gi innblikk i karrieren min, og reisen min da jeg begynte å oppgradere programmet på Goldman s for å bli en av de største FX-handelsmennene i London i en alder av 25 år med å handle den japanske Yen-boken. Hvis du ønsker å lære mer om kursene som tilbys eller å åpne en demo konto for å utøve dine handelsferdigheter p lease klikk på linkene under.

No comments:

Post a Comment