Monday 20 November 2017

Mobil Forex Trading Android


NSE Mobile Trading System gir en revolusjonerende applikasjonspakke med omfattende handels - og markedsovervåkingsplattform. Vi tilbyr sanntidsregistrerte sitater, med enkelt og brukervennlig grensesnitt for alle typer brukere. Det gir friheten til å handle problemfritt hvor som helst og når som helst. Bruker-ID og passord skal gis av ditt NSE-registrerte handelsmedlem Vennligst ring 1800 266 0052 Tollfritt for hjelp. NSE,,. ID NSE, 1800 266 0052..Forex Mobile Trading. Up til nylig, har Forex mobil handel celle smarttelefon handel vært ganske dyster. Men Forex kartlegging leverandører og meglere har begynt å plukke opp sin handling. De har innsett at handelsmenn vil ha bekvemmeligheten av handel fra våre mobiltelefoner. Og de gir oss verktøyene for å gjøre nettopp det. I denne artikkelen vil jeg vise deg alle de beste alternativene for handel med Forex trading. Spesielt vil jeg vise deg. Hva mobil handel er. De beste telefonene og tabletter for handel. Den beste mobilen Forex trading platforms. My løsning for mobil trading. What er Forex mobil trading. Simply sette mobil handel er trading Forex markedet fra en smarttelefon eller en tablet. Forex Mobile Trading. Jeg er sikker på at du er enig, det kan noen ganger være vanskelig å passe Forex rundt en travel timeplan mellom arbeid, familie og ditt sosiale liv, kan det være tøft å finne tid til handel. De siste årene har det vært rask utvikling i smarttelefon - og tablettteknologi. Nå er du ikke lenger lim Det handler om å handle fra din PC eller bærbar datamaskin I dag kan du handle Forex fra de fleste smarttelefoner eller nettbrett så lenge du kan få en stabil og sikker internettforbindelse. Smartphones har endret måten jeg handler I dag gjør jeg minst 50 av handelen min mens jeg er borte fra PC-en, har jeg tatt handler mens du går på tur, mens du sykler, og selv mens du svømmer, selv om jeg ikke anbefaler å prøve å bruke telefonen i bassenget. De beste smarttelefonene for Forex trading. Dette er hvor det blir tøft i smartphone verden er det så mye valg at det kan bli forvirrende å finne den beste telefonen for deg La oss bryte dette ned i to logiske kategorier Først må vi se på telefonens operativsystem OS. Best smartphone OS for trading. Android, iOS eller Windows. A smartphone s OS er programvaren som støtter telefonens grunnleggende funksjoner Telefonens operativsystem lar deg gjøre ting som å ringe og installere apps. Picking det beste operativsystemet for deg er ganske enkelt. Det er tre hovedvalg for Forex mobile trad Android, iOS iPhone og Windows Phone Når det kommer til Forex apps, har Android og iOS mye mer valg enn noe annet OS. Du kan også gå til en Windows Phone, men det er virkelig ikke så mange Forex apps for en Windows Phone Det samme gjelder for Blackberry, Fire OS Amazons tilbud og Firexfox OS. Mitt råd er å velge enten Android eller iOS. Best skjermstørrelse og hardware. En av de viktigste faktorene når du leter etter en smarttelefon å handle fra, er skjermstørrelse Å ha en liten skjerm gjør det svært vanskelig å handle effektivt. Du vil ha en telefon med en skjermstørrelse på rundt 5 tommer eller mer Det er greit hvis det er litt mindre, men for lite og diagrammer blir et mareritt å navigere. Du vil også ha lyst til en minimum skjermoppløsning på 1920 1080 1080p Alt mindre enn 1080p vil også være en smerte å kartlegge på Smartphone Screen sizes. Selv om spesifikasjonene ovenfor er ideelle, er de ikke avgjørende. Hvis du har en eldre telefon med en mindre skjerm eller oppløsning, gi den et skudd uansett. H ardware er vanligvis en stor bekymring med folk Men du trenger ikke en veldig kraftig telefon for Forex trading Du trenger ikke å gå ut og kjøpe den beste telefonen på markedet bare for Forex trading. Den andre fordelen med store telefoner er at de har store batterier som bringer meg til mitt neste punkt. Samsung-telefoner vinne ut for batterilevetiden. Batterilevetid er viktig, du vil ikke at telefonen skal dø midt i handel. Prøv å finne en telefon som har minst seks timers batterilevetid under bruk Dette bør tillate tung bruk hele dagen uten å lade opp. Du vil ofte finne ut at større smarttelefoner har bedre batterilevetid. Dette fungerer bra, siden du trenger en telefon med stor skjerm. Mens batterilevetiden er viktig, gjør det ikke til topprioritet. Batterier er lett, du kan alltid kjøpe et ekstra og bære det med deg. Jeg har to ekstra telefonbatterier i min venninne s veske til enhver tid. Husk at iPhone 6 pluss er helt lukket, slik at du ikke kan slå ut batteriet. Min telefon recommendations. I bruk Samsung Galaxy Note 3 på grunn av sin store skjerm og lang batterilevetid. Jeg anbefaler noter-serien, selv om de er store telefoner, hjelper den ekstra skjermstørrelsen med kartlegging. Hvis du foretrekker en iPhone, er iPhone 6 pluss en fin valg igjen på grunn av den store skjermstørrelsen Vær imidlertid oppmerksom på at du ikke kan bruke ekstra batterier med den. Hvis du er på et budsjett, er Bluboo X6 et fantastisk valg. Bluboo er omtrent seks ganger billigere enn Galaxy Note 4, og syv ganger billigere enn iPhone 6 Plus Uavhengig av budsjettprisen, har Bluboo god ytelse og passer perfekt til smarttelefonhandel. En annen løsning for stramme budsjetter er å gå til en eldre modell. Jeg bruker fortsatt Galaxy Note 3 for Forex mobil handel og Galaxy Note 4 ble utgitt måneder siden, vil jeg nok ikke oppgradere til notat 5 er ute. Beste tabletter for Forex trading. Å velge den perfekte tabellen for Forex mobil handel ligner på å velge den perfekte telefonen Skjermstørrelse og OS er de viktigste faktorene Men når det gjelder nettbrettet ditt, er Windows det aller beste alternativet. Vinduer 8 tabletter vinner ut over Android og Apple-tabletter. Jeg bruker Surface Pro 3 fra Microsoft. Surface Pro-serien bruker ikke et mobil-operativsystem som Android, iPhone eller Windows Phone, bruker den Windows 8 som et operativsystem. Da Windows 8 er det samme operativsystemet som brukes på stasjonære og bærbare datamaskiner, kan du installere din normale handelsplattform på din nettbrett, for eksempel MT4. En overflate Pro-tabellen er som en veldig liten, kompakt og tynn laptop. Ulempen med Surface Pro-serien er at de er svært dyre. Den gode nyheten er at det finnes andre alternativer. Lenovo har også et veldig godt utvalg av Windows 8-tabletter, som gjør Dell og Acer. A Windows 8-nettbrettet ditt beste alternativ for Forex-mobilhandel Hvis du virkelig vil ha en Android-nettbrett, sjekk ut Samsung Galaxy Tab Hvis du vil ha en Mac-nettbrett, er det eneste alternativet du er iPad. Jeg vil anbefale en 10 1 tommers skjermstørrelsestablet som sagt, har jeg brukt bord ts med en mindre skjerm og de er fine for trading. Finding den perfekte mobile Forex trading platform. Chances er din megler allerede har en mobil trading plattform De mest populære plattformene for øyeblikket er MT4 MT5 mobil eller cTrader mobile. You kan få MT4 MT5 mobil på Android og iPhone, og begge plattformene fungerer bra. Du kan også få cTrader på både Android og iPhone, og det fungerer også bra. Personlig, jeg foretrekker cTrader mobil, det er mye raskere og enklere å bruke. Alle tre plattformene blir slått ned av deres kartlegging selv Kartene har rett og slett ikke så mange funksjoner som vi vant til fra vanlige plattformer. Med MT4 MT5 mobile kan du ikke endre kartfarger, og rekkevidden av indikatorer er svært begrenset. Med cTrader mobil, tidsrammer du kan bruke er svært begrenset. Det største problemet jeg har med kartlegging på MT4 MT5 mobil og cTrader mobil er at de ikke synkroniserer med dine normale diagrammer. Jeg kunne tilbringe en time å sette opp alle mine diagrammer på PCen min, og da ville jeg ha å gjøre om alt det arbeidet på mobilkortene mine. Mens alle disse plattformene er fine for å ta handler, hvis du vil ha en god kartløsning, er alternativene dine slanke. Du bør laste ned alle tre plattformene og teste dem ut. Jeg testet MT4 mobil gjennom Avatrade deg kan få deres meta trader 4 gratis nedlasting her. Mange meglere har sine egne proprietære mobile handelsplattformer, dessverre kan jeg ikke teste hver megler s proprietær plattform. Jeg er sikker på at det er noen edelstener der ute, og hvis du vet om noen, gi meg beskjed ved å kommentere nedenfor. Den beste løsningen jeg har funnet for kartlegging og handel er Trade Interceptor Trade Interceptor er en brukervennlig mobilplattform, og er tilgjengelig på Androids, iPhone, Windows, Blackberry og Amazon-enheter. Trade Interceptor er tilgjengelig med en lang liste med meglere, så din megler kan allerede koble til det. Jeg kan gi en ganske lang fire-stjerners vurdering på Trade Interceptor, men du er bedre å bare prøve det selv. Å bare koble til mobile plattformer. Hvis du vil bruke deg r mobil plattform utelukkende for kartlegging, det er ikke mange gode alternativer De eneste gode dedikert kartplattformene er TradingView eller ChartIQ. Begge disse plattformene er svært like. Etter min mening vinner TradingView som den er fullpakket med en endeløs mengde funksjoner. De ekstra funksjonene kommer til en pris, TradingView er 9 99 per måned, mens ChartIQ fortsatt er gratis. Både TradingView og ChartIQ løser problemene jeg nevnte ovenfor om diagrammer som ikke synkroniseres. Hvis du bruker en av disse plattformene på din stasjonære PC, vil de synkronisere med telefonen og nettbrettet ditt. I tillegg kan jeg gi deg en lang gjennomgang, men du er bedre i å prøve dem selv. Jeg bruker for øyeblikket TradingView som mobil - og stasjonær plattform. Mens jeg virkelig skulle ønske de ville lage en Android-app, kom til meg diagrammer via min nettleser fungerer bra. Remote desktop og Windows 8 tablets. While Forex mobile trading løsninger blir bedre og bedre, jeg personlig føler at de fleste mobile plattformer mangler. Hvordan klarer jeg meg å ta minst 50 av mine handler mens jeg er borte fra PC-en min. Vel, på telefonen min bruker jeg ekstern desktop-programvare I utgangspunktet er det jeg gjør er jeg forlater PCen min på 24 7, og jeg bruker en Android-applikasjon kalt Splashtop for å få tilgang Min PC-skrivebord eksternt Dette tillater meg å bruke min faktiske handelsplattform til handel. Du kan også bruke TeamViewer som et eksternt skrivebordsverktøy, både Splashtop og TeamViewer fungerer veldig bra. Den største ulempen ved denne løsningen er åpenbart at jeg trenger å holde PCen min på hele tiden også hvis min PC krasjer, ville jeg ikke få tilgang til skrivebordet mitt, hva da vel, som backup har jeg en mobil handelsplattform som jeg kan bruke til å håndtere mine handler. hvis jeg har min tablett med meg, Jeg bruker bare at jeg for tiden bruker en Surface Pro 3, som er en Windows 8-tavle. Dette betyr at jeg kan installere nøyaktig samme plattform på min nettbrett som jeg bruker på PCen min, slik at min nettbrett ikke krever en mobil handelsplattform i det hele tatt Den beste løsningen for Forex mobile trading. For meg er den beste løsningen for mobil handel å ikke bruke en Mobil handelsplattform Jeg bruker TradingView til å kartlegge på mobil, men jeg tar handlingene mine på eksternt skrivebord. Den beste løsningen for deg vil avhenger av dine behov Den beste måten å finne ut er å teste alt og finne ut hva som fungerer Så hva skal du tester først Vel, her er en praktisk guide. Steg 1 Ta kontakt med megleren og se hvilke Forex mobile trading løsninger de har. Sørg også for å spørre om de støtter Trade Interceptor Brokers kan prøve å presse sin proprietære programvare på deg, så spør om de tillater at en bestemt plattform gir deg et mer direkte svar. Steg 2 Test alle mobilplattformene din megler har tilgjengelig. Steg 3 Hvis du ikke er fornøyd med plattformene til meglerens plattformer, kan du prøve noen av de andre plattformene som er nevnt ovenfor. Du kan bestemme du vil bytte megler hvis du finner en flott mobil plattform. Steg 4 Hvis du ikke er fornøyd med Forex mobile handelsplattformer generelt, last ned Splashtop eller TeamViewer og prøv å bruke eksternt skrivebord. Personlig tror jeg dette er den beste løsningen for de fleste, men det har ulemper. Steg 5 Hvis eksternt skrivebord ikke passer til dine behov, se på å kjøpe en Windows 8-tablet. Jeg håper du fant denne artikkelen nyttig. Hvis du har noen spørsmål eller forslag, vennligst send meg en Tweet eller en melding på Google. Forex4noobs All Rights Reserved. Forex Trading Station Mobile App. Trading Station s mobile plattform lar forhandlere raskt og enkelt få tilgang til forexmarkedet. Trades kan plasseres og administreres på farten gjennom det enkle, intuitive grensesnittet, som ble designet fra grunnen til Fungerer vakkert på mobile enheter. Last ned app. Free Trading Station Practice Account. We gir deg en 50,000 praksis konto for å få deg komfortabel handel en rekke aktivaklasser på vår plattform, sammen med en gratis trading guide. High Risk Investment Warning Trading utenlandsk utveksling og kontrakter for marginalforskjeller medfører høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Muligheten for at du kan opprettholde et tap som overstiger dine innskudte midler. Før du bestemmer deg for å handle med produkter som tilbys av FXCM, bør du nøye vurdere dine mål, økonomiske situasjoner, behov og erfaringsnivå Du bør være oppmerksom på alle risikoene forbundet med handel med ma rgin FXCM gir generelle råd som ikke tar hensyn til dine mål, økonomiske situasjoner eller behov. Innholdet på dette nettstedet må ikke tolkes som personlig rådgivning. FXCM anbefaler at du søker råd fra en egen finansiell rådgiver. Vennligst klikk her for å lese full risiko advarsel. Forex Capital Markets Limited FXCM LTD er et driftsdatterselskap innen FXCM-gruppen av selskaper samlet, FXCM-konsernet. Alle referanser på dette nettstedet til FXCM refererer til FXCM-konsernet. Forex Capital Markets Limited er autorisert og regulert i Storbritannia ved Financial Conduct Autorisasjonsregistreringsnummer 217689.Taksbehandling Den britiske skattebehandlingen av dine økonomiske spillaktiviteter avhenger av dine individuelle omstendigheter og kan være gjenstand for endring i fremtiden, eller det kan variere i andre jurisdiksjoner. Copyright 2017 Forex Capital Markets Alle rettigheter reservert. Nordlig Shell Building , 10 Lower Thames Street, 8. etasje, London EC3R 6AD Selskapet er innlemmet i England Wales No 04072877 med registrert kontor som ovenfor. Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre ytelsen og funksjonaliteten til nettstedet vårt, noe som i siste instans forbedrer nettleseropplevelsen. Ved å fortsette å bla gjennom dette nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler. Du kan endre innstillingene for informasjonskapsel når som helst Lær mer . Din nettleser er utdatert. ,,. , Forex 5, 1000 24 24,. ,, -,, 5,,. 12 2016,.Forex Ltd 15 2016. ,, -.Gyhjhj hjknj 31 2016. . Markedene på dine fingertupper. Mobil Forex Trading Apps for iPhone, Android og Tablet. Trade Forex fra hvor som helst med FXDDs mobile FX-handelsapplikasjoner. FXDDs mobilprogramvare gir deg tilgang til kontoen din fra iPhone, Android og Tablet. Med sømløs integrering på tvers av skrivebordskontoer kan du legge inn bestillinger og administrere stillinger med fart og sikkerhet på din håndholdte enhet. Mobil handelsapplikasjoner for MT4, Currenex og JForex, pluss en ForexLive-nyhetsapp. Mobile MetaTrader 4 på din Android-smarttelefon. Strøm live sitater, sted bestillinger og tilgang til breaking news på JForex. Du kan handle Forex på mobilen din Trade FX ved hjelp av mobilprogramvare og FXDD s Forex trading apps for iPhone, Android og Blackberry Forex stopper aldri, så du bør ikke enten Trade FX hvor som helst ved hjelp av vår mobil programvare forex trading løsninger og holde seg aktiv på valutamarkedet beveger seg døgnet rundt Våre mobile handelsløsninger kan hjelpe aktive handelsfolk å holde seg på toppen av markedene Prøv MTX, Currenex, JForex eller få vår iSwordfish-mobilapp med innebygde ForexLive-nyheter for å holde deg oppdatert på hvilken måte globale markeder ledes. Åpne en mobil demo-konto.2017 FXDD Global, FXDD Malta Ltd K2, Første etasje, Forni Complex, Valletta Waterfront, Floriana, FRN 1913, Malta. MFSA IS 48817 FXDD Malta Limited har en investeringstjeneste kategori 3 lisens og er regulert av Malta Financial Services Authority MFSA av Notabile Road, Attard, BKR3000 på Malta. Godkjent for å levere grenseoverskridende tjenester i hele EU-EØS under europeiske pasningsrettigheter. Høy risiko Risiko Utenrikshandel har et høyt risikonivå som kanskje ikke passer for alle investorer. Utnyttelse skaper tilleggsrisiko og tapeksponering Før du bestemmer deg for å handle utenlandsk valuta nøye vurdere investeringsmålene dine, erfaringsnivået og risikotoleransen. Du kan miste noen eller hele din opprinnelige investering ikke investere penger som du ikke har råd til å miste. Lær deg selv på risikoen forbundet med valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell eller skattemessig rådgiver hvis du har noen spørsmål. ADVARSEL ADVARSEL FXDD gir referanser og lenker til utvalgte blogger og andre kilder til økonomisk og markedsinformasjon som en pedagogisk tjeneste til sine kunder og potensielle kunder, og støtter ikke meninger eller anbefalinger fra bloggene eller andre Kilder til informasjon Kunder og prospekter anbefales å nøye vurdere vurderingene a nd analyse som tilbys i bloggene eller andre informasjonskilder i sammenheng med klientens eller prospektets individuelle analyse og beslutningsprosesser Ingen av bloggene eller andre informasjonskilder skal anses som en oversikt. Tidligere resultater er ingen garanti for fremtidige resultater og FXDD anbefaler spesielt kunder og potensielle kunder å nøye gjennomgå alle krav og representasjoner fra rådgivere, bloggere, pengeforvaltere og systemleverandører før du investerer penger eller åpner en konto hos en Forex-forhandler. Enhver nyheter, meninger, undersøkelser, data eller annen informasjon som finnes innenfor dette nettstedet er gitt som generell markedskommentar og utgjør ikke investerings - eller handelsrådgivning. FXDD fraskriver seg uttrykk for ethvert ansvar for tapte rektor eller fortjeneste uten begrensning som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller avhengighet av slik informasjon. Som med alle slike rådgivende tjenester, tidligere resultater er aldri en garanti for fremtidige resultater. Ekspansjon for realtim e data.

No comments:

Post a Comment